duminică, 23 septembrie 2012

Concluzie cinematica

Concluzie


   Pentru sustinerea examenului de certificare a competentelor profesionale am ales tema,, Masurarea Marimilor  Cinematice”.
   In baza proiectului de specialitate am luat cunostinta cu principalele aspecte ale Masurarii Marimilor  Cinematice.
   In Capitolul I am dedus ca viteza poate fi liniară (caracterizează mişcarea liniară)si este o mărime vectorială care caracterizează mişcarea unui punct material în raport cu un sistem de referinţă. Ea este rezultatul raportului dintre distanţa parcursă şi timpul necesar parcursului sau unghiulară (caracterizează mişcarea de rotaţie) si reprezintă unghiul corespunzător arcului de cerc parcurs în unitatea de timp de către un mobil în mişcare circulară uniformă.
   In Capitolul II am luat la cunostinta ca viteza de deplasare a autovehicolelor se măsoară cu vitezometrul.
   Acesta este un mijloc de măsurare instalat pe bordul autovehiculelor, pentru indicarea vitezei şi a distanţei parcurse. în aceeaşi carcasă sunt montate două aparate: vitezometrul, pentru indicarea vitezei orare, şi kilometrajul, pentru indicarea distanţei parcurse.
   Am mai descoperit ca mijloacele pentru măsurarea vitezei de rotaţie se numesc tahometre. Ele pot fi portabile şi de banc. Din punctul de vedere al principiului de funcţionare, tahometrele pot fi mecanice şi electrice.
   In Capitolul III am descoperit ca acceleraţia  reprezintă variaţia continuă a vitezei unui corp în mişcare în unitatea de timp iar aparatele care măsoară acceleraţia unui obiect în mişcare sunt denumite accelerometre.
   Din  Capitolul IV am inteles ca turaţia este o mărime mecanică care indică numărul de rotaţii efectuate în timp de către un mobil aflat în mişcare de rotaţie uniformă.
   In Capitolul V sunt prezentate Masurile de tehnica securitatii muncii, si am luat la cunostinta ca protecţia muncii constituie un ansamblu de activităţi instituţionalizate având ca scop asigurarea celor mai bune condiţii în desfăşurarea procesului de muncă: apărarea vieţii, integrităţii corporale şi sănătăţii salariaţilor şi altor persoane participante la procesul de muncă.
   Normele de protecţie a muncii stabilite prin prezenţa legii reprezintă un sistem unitar de măsuri şi aplicabilitate tuturor participanţilor la procesul de muncă.
   Deci pot spune cu fermitate ca aceasta practica a fost o sursa de experienta si o initiere in obtinerea unei specializari cu perspective pe viitor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu